رئیس ورزش بسیج: همراه تیم‌های که به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند باید افراد متخصص و آگاه باشند.

کاظم یزدانی: افراد متخصص باید همراه ورزشکاران اعزام شوندکاظم یزدانی رئیس اسبق فدراسیون جودو و رئیس ورزش بسیج در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت فعلی ورزش جودو کشور گفت: به نظر می‌رسد که قرار است بعد از المپیک ریو 2016 انتخابات ورزش جودو برگزار شود و امیدواریم شخصی انتخاب شود که بتواند از تمام ظرفیتها و توانمندی‌های متخصصان و مدیران بزرگ این رشته استفاده کند. من معتقدم ما نشان دادیم جودو می‌تواند در عرصه بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و امیدوارم با انتخاب فردی که بتواند تجربه کافی را دارا باشد و با ایجاد انسجام بین همه کسانی که دوست دارند به این ورزش کمک کنند، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی دوباره این ورزش باشیم.


وی درخصوص ثبت‌نام نکردن در انتخابات فدراسیون جودو گفت: من سعی می‌کنم در همه شرایط به جودو کمک کنم. بنده حدود 17 سال به عنوان رئیس فدراسیون برای این ورزش تلاش کردم و هم اکنون هم داریم کمک می‌کنیم،تا کنون حدود 7 پایگاه استعداد‌یابی در 7 استان داریم و نه تنها جودو بلکه 8 رشته پر مدال کشورمان هم در این پایگا‌ها مشارکت دارند.


یزدانی ادامه داد: من الان احساس می‌کنم در این جایگاه و با کمک عزیزان بسیج بجای یک رشته می‌توانم به 7-8 رشته پر مدال کمک کنم.


رئیس اسبق فدراسیون جودو در خصوص وضعیت ورزشکاران المپیکی جودو افزود: حقیقت امر این است که خود جودوکاران و خانواده جودو فکر نمی‌کنند  عنوانی در مسابقات المپیک کسب کنند اما با امیدواری خوبی راهی مسابقات شده‌اند و ما هم از خدا می‌خواهیم که این دو عزیز به روی سکو افتخار بروند و باید همه کمک کنند تا دو ورزشکار کشورمان سر بلند از مسابقات بازگردند.

رئیس ورزش بسیج کشور در پاسخ به سوالی در خصوص افرادی که همراه تیم جودو کشورمان به مسابقات ریو اعزام‌ می‌شوند مثل آقایان گواری و رودکی و نصرت‌خان و اینکه شاید این افراد نتوانند به جودوکاران کشورمان در برزیل کمکی کنند گفت: این تدبیر فدراسیون است اما در مورد اینکه در مسابقات زیادی همراه تیم‌ها بوده‌ام،دیده‌ام که بزرگان  آسیایی در این رشته برای هر ورزشکار 10 همراه‌ می‌فرستند البته افراد متخصص و کار بلد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.