مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: نقش خیرین در مدیریت و ارتقاء فرهنگ استفاده از تکنولوژِی و مهار آسیبهای اجتماعی غیر قابل انکار است.

خیریه های کرمان به دلیل تخصصی بودن متمایزندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ار کرمان،عباس صادق زاده در اولین شورای هماهنگی تشکل های خیریه جمعی،افزود: جایگاه خیر و خیرین در استان کرمان جایگاه متفاوتی نسبت به سایر استان ها است.

وی گفت: استان کرمان جایگاه خیرین و خیریه های بزرگی است که بزرگ بودنشان به واسطه تفکر و نگاه تخصصی و با برنامه ای است که به مسائل اجتماعی روز دارند.

صادق زاده با اشاره به اینکه رشد تکنو لوژی و پیشرفت جوامع بشری از سنتی به صنعتی نه تنها باعث رفاه بشر نشده بلکه آسیبهای نوپدید بر جوامع در حال توسعه رقم زده ، افزود: دلیل آن صرفاً رشد تکنولوژی و صنعتی شدن نیست بلکه ظرفیت فرهنگ و مدیریت استفاده از تکنولوژی و ماشین را به نفع جامعه نداریم و دراین بین نقش خیرین بواسطه جایگاه بی بدیلشان در خیر جمعی در مدیریت و ارتقاء فرهنگ استفاده از تکنولوژِی و مهار آسیبهای اجتماعی غیر قابل انکار است.

وی گفت: ظرفیت موجود در استان را باید به کل کشور تسری دهیم تا خیرین متناسب با نیاز روز در مسائل اجتماعی مشارکت نماید چرا که خیر خواهی فقط مسجد و مدرسه سازی نیست.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.