رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان از راهیابی تیم پایه هشتم دبیرستان پسرانه علامه حلی این شهرستان به المپیاد کشوری طرح دادرس هلال احمر خبر داد.

راهیابی دانش آموزان رفسنجانی به المپیاد کشوری دادرسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسن نامجو با اشاره به اینکه المپیاد شهرستانی طرح دادرس هلال احمر در 22 بهمن پارسال بین 21 تیم از دوره های اول دبیرستان های رفسنجان برگزار شد، گفت: دو مدرسه فرزانگان (دخترانه) و علامه حلی (پسرانه) مقام اول این شهرستان را به خود اختصاص دادند.
و
ی با اشاره به برگزاری المپیاد استانی طرح دادرس در پایگاه جنوبشرق کشور ( امداد و نجات) در روزهای چهارم تا ششم مرداد امسال افزود: این دبیرستان ها به المپیاد استانی طرح دادرس راه یافتند و حائز رتبه شدند.

نامجو خاطر نشان کرد: تیم دادرس هلال احمر دبیرستان فرزانگان رفسنجان رتبه دوم و تیم دبیرستان علامه حلی این شهرستان رتبه اول استان کرمان را به دست آوردند که تیم 14 نفره دبیرستان علامه حلی با کسب رتبه اول به المپیاد کشوری راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: المپیاد استانی بین 17 تیم دخترانه و 10 تیم پسرانه با 14 عضو برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات کشوری در هفته دوم شهریورماه امسال برگزار می شود ، گفت: المپیاد کشوری در بندر انزلی برگزار می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان هدف از برگزاری المپیاد کشوری طرح دادرس را افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس با تکیه بر تربیت تیم های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث عنوان کرد.

وی افزود: ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت های کارگروهی در مقابل حوادث احتمالی از جمله تصادفات و سیل از دیگر اهداف این المپیاد است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار