رئیس انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور سال 95 در مهر ماه و همزمان با هفته پارالمپیک خبر داد.

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور همزمان با هفته بزرگداشت پارالمپیکبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر هادی زاده در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون این خبر گفت: مسابقات قهرمانی کشور سال 95 با استقبال خوبی روبرو شده و خوشبختانه هر 31 استان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. این استقبال به حدی بود که به دلیل محدودیت سهمیه های اختصاصی به هر استان، از هیات ها درخواست کردیم رقابت های انتخابی برگزار کنند و بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی کشور اعزام نمایند.
 
هادی زاده افزود: حداکثر سهمیه ی در نظر گرفته شده برای هر استان 5 نفر ورزشکار مرد و 5 نفر ورزشکار زن است که البته این سهمیه به تناسب فعالیت استان ها در این رشته طی سالهای اخیر و حضور در مسابقات گذشته تعیین شده، البته برای تشویق حضور حداکثری بانوان، انجمن نهایت همکاری را برای شرکت ورزشکاران خانم انجام می دهد.
 
رئیس انجمن دو ومیدانی خاطر نشان کرد: در سال جاری مسابقات متعددی در سطح باشگاهی و انتخابی تیم ملی برگزار شده و هفته ی آینده نیز مسابقات آزاد را در برنامه داریم. برگزاری مسابقات درسطوح مختلف این فرصت را در اختیار کلیه ی ورزشکاران قرار می دهد که در صورت از دست دادن یک رویداد، در سایر مسابقات شرکت کرده و توانمندی خود را به نمایش بگذارند.
 
وی گفت: ثبت نام اولیه برای مسابقات انجام شده و هیات های استانی تا پایان مرداد ماه فرصت دارند برگ ارنج و مشخصات کامل شرکت کنندگان خود را به انجمن ارسال کنند.
 
هادی زاده در پایان افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی لندن،افرادی که بتوانند به رکورد نفر پنجم جدول رنکینگ IPC دست یابند، تحت پوشش حمایت های انجمن دو ومیدانی قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار