رئیس شهرداری تهران گفت:شهرداری از ورزش جانبازان و معلولین و ملی پوشان پارالمپیکی حمایت می کند.

قالیباف:شهرداری از ورزش جانبازان و معلولین حمایت می کندبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از اردوهای تیم ملی جانبازان و معلولین بیان کرد:شهرداری هم قبل از اعزام به ریو و هم پس از پایان پارالمپیک از ملی پوشان و ورزش جانبازان و معلولین حمایت می کند.
وی ادامه داد:یکی از الویت های دیگر شهرداری آماده سازی معابر شهر برای جامعه جانبازان و معلولین است و تمام تلاش خود را می کنیم تا امکانات بهتری را در اختیار این قشر از جامعه قرار دهیم.

رئیس شهرداری تصریح کرد: مجموعه های ورزشی مخصوص جانبازان و معلولین ساخته شده و رو به تکمیل است تا ملی پوشان با کمبود امکانات مواجه نشوند.

وی در ادامه عنوان کرد:شهرداری در بخش اشتغال نیز از افراد جانباز و معلول در حوزه کاری خود استفاده کرده و برخی از ملی پوشان وزنه برداری از مدیران موفق در شهرداری تهران هستند.

قالیباف در خصوص وضعیت کاروان ایران در المپیک ریو افزود:کشتی گیران و تیم وزنه برداری توانستند برای ایران افتخار آفرینی کنند و حضور داوران کشورمان در مسابقات فوتبال از دیگر عملکردهای موفقیت آمیز کاروان ایران در المپیک بود.
رئیس شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: بازدید امروز از اردوهای ملی پوشان نشان داد که کاروان پارالمپیک ایران مدال های زیادی را کسب خواهد کرد و شهرداری تهران نیز از تمام ملی پوشان جانبازان و معلولین حمایت می کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار