دبير تشخيص مصلحت نظام گفت: رشادت ملى پوشان پارالمپيكى مثال زدنی است و مرا ياد شب هاى دفاع مقدس انداخت.

رضايى:رشادت ملى پوشان پارالمپيكى مثال زدنى استمحسن رضایی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی حوزه هاکی باشگاه خبرنگاران  بیان کرد: رشادت ملی پوشان پارالمپیکی من را به یاد شبهای دفاع مقدس انداخت و امیدوارم با کسب نتایج مطلوب درخشش دفاع مقدس را به ارمغان بیاورند.

وی در خصوص وضعیت کاروان ایران در المپیک ریو عنوان کرد: در چند روز گذشته به علت ناداوری فضای کاروان المپیک با امید پیش نرفت و امیدوارم این موضوع با کسب مدال در فرصت های باقی مانده ختم به خیر شود و با ملی پوشان با مدال آوری شادی را به مردم ایران هدیه کنند.

رضایی درباره بهداد سلیمی گفت: تمام قهرمانان عزیزی که حداکثر تلاش خود را کردند تبریک می گویم.برای ملت ایران قبل از کسب مدال تلاش جوانمردانه و با غیرت مهم است.اگر یک قهرمان ما در صحنه مسابقات بین المللی تلاش کند برای ما افتخار بزرگی است و من به همه قهرمانان می گویم که خودشان را برای مسابقات بعدی آماده کنند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطر نشان کرد: تحولات جدی باید در دستگاه ورزش کشور به وجود آید و با یک آسیب شناسی و بررسی دقیق از ضعف های ورزش می توانیم در مسابقات جهانی آینده در مقام های بالاتری قرار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار