زنجان؛

ضرورت احياء تعاونی های راکد در استان

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان به احياء تعاونی های راکد و کمک به آنها با ارائه برنامه و منحل کردن تعاونی هايی که هيچ فعاليتی ندارند تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان، مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان برگزاری در جلسه بررسی مشکلات شرکت های تعاونی استان زنجان در حوزه کشاورزی گفت: اقتصاد کشور به سه بخش دولتي ، خصوصي و تعاوني تقسيم شده است که 80 درصد بخش دولتي 15 درصد بخش خصوصي و حدود 5 درصد آنرا تعاوني تشکيل مي دهد .
احمد غريوی افزود:طبق برنامه پنجم توسعه سهم بخش تعاون بايد به 25 درصد می رسيد که به دليل وجود مشکلات اقتصادی ناشی از اعمال تحریم های ظالمانه استکبار جهانی در کشور اين مهم محقق نشد.
وی با اشاره به تصويب سند توسعه تعاون تصريح کرد: يکی از اقدامات مهم برای بخش تعاون تصويب سند توسعه تعاون بود که در اين سند توسعه وظايف تمام دستگاهها تفکيک مشخص شده که تحقق اهداف مد نظر سند یاد شده نیاز به  هماهنگی و همکاری دستگاههای کشور دارد.
مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان با اشاره به احياء تعاونی های راکد و کمک به آنها با ارائه برنامه و منحل کردن تعاونی هايی که هيچ فعاليتی ندارند طبق قانون و با طی مراحل قانونی گفت: کميته ساماندهی تعاونی های مسکن تشکيل شده وبا برگزاری جلسات و رصد مشکلات تعاوني هاي مسکن در تلاش براي ساماندهی اين تعاوني ها برآمديم که برخی از اين مشکلات به دليل پيچده بودن وعدم همکاری هیات مدیره و بازرسان این تعاونی هنوز هم حل نشده باقی مانده است.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: ضرورت ، احیاء ، تعاونی ، استان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.