بنیاد برکت تاکنون افزون بر 726 میلیارد ریال در واحدهای صنعتی خراسان شمالی سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی در بازدید نمایندگان بنیاد برکت از 15 واحد صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان گفت: بنیاد برکت تاکنون افزون بر 726 میلیارد ریال در 9 واحد صنعتی استان در شمال شرق کشور سرمایه گذاری کرده است.

محمدعلی یوسفی افزود: با تلاش شرکت شهرکهای صنعتی نتایج حمایت بنیاد برکت از تولید و اشتغال طرحهای صنعتی در استان نسبت به استان های دیگر بهتر بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: این استان از استعدادهای خوبی در عرصه های مختلف برخوردار است ولی کمبود منابع مالی موجب شده تا در این استان محرومت های زیادی وجود داشته باشد که امید است با حمایت بنیاد برکت ، بخشی از این مشکلات حل شود.

وی افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان استان خراسان شمالی باید از فرصتهای ایجاد شده توسط بنیاد برکت در استان استفاده کنند.

استان خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شرکها و نواحی صنعتی فعالیت دارند و سه هزار و 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.