بجنورد؛

ساخت و تعمیر 129 واحد مسکونی برای ایتام توسط خیران

129 واحد مسکونی برای ایتام کمیته امداد استان توسط خیران ساخت و تعمیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون حمایت وسلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره)خراسان شمالي با بیان اینکه هم اکنون 330 یتیم این نهاد پشت نوبت دریافت خدمات عمرانی هستند ، گفت: به منظور توانمند سازی ایتام از سال گذشته تاکنون بیش از 129 مورد منزل مسکونی احداث و یا مورد تعمیر وباز سازی قرار گرفته است.

حسن نعمتی با اشاره به اینکه توانمند سازی و فراهم کردن زمینه های رشد ایتام یکی از برنامه های محوری کمیته امداد است ، افزود : سالیانه خدمات مختلفی در قالب طرح های عمرانی ،تحصیلی ،درمانی به ایتام ارایه می شود.

وی ساخت 17 واحد مسکونی و تعمیر و باز سازی 70 منزل یتیم را از جمله خدمات کمیته امداد از سال گذشته تا کنون در طرح اکرام ایتام معرفی کرد و گفت : 42 سرویس بهداشتی نیز برای خانواده های ایتام احداث شده است.

نعمتی خاطر نشان کرد: متاسفانه 63 یتیم ساکن شهرستان های استان و 91 یتیم ساکن روستاهای استان خراسان شمالی نیازمند احداث و یا خرید مسکن هستند که در این حوزه بیش از 13 میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم با مشارکت حامیان طرح اکرام بتوانیم برای خانه‌دار کردن این ایتام گام مؤثری برداریم.

وی شمار ایتام تحت حمایت این نهاد را 4 هزار و700 نفر برشمرد وافزود: هم اکنون سه هزار و213 یتیم این استان در زمینه های مسکن،ازدواج،تحصیل،درمان،اشتغال وسربازی نیازمندکمک هستند که برای رفع نیاز این ایتام بیش از 5 میلیارد ریال اعبتار نیاز است که امیدواریم با مساعدت بیش از پیش خیران تامین شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.