مسابقات هندبال دسته 2 پسران دانشگاه آزاد اسلامی از امروز تا چهارم مردادماه، آغاز می‌شود.

آغاز مسابقات هندبال دسته 2 پسران دانشگاه آزاد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات هندبال با حضور 10 تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا چهارم مردادماه برگزار خواهد شد.

در این نشست که با حضور سعید ریاحی سرپرست فنی مسابقات، مراد کرمی مسؤول فنی، علی شعرباف نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، غلامرضا خاکساری معاون اجرایی مسابقات و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد و قرعه‌کشی تیم‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دقیق و منظم مسابقات انجام شد.

بر اساس این قرعه تیم‌ها در دو گروه پنج تیمی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم برتر به دسته یک صعود خواهند کرد و دو تیم انتهایی به دسته 3 سقوط خواهند کرد.

بر این اساس در گروه الف تیم‌های یزد، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در گروه ب تیم‌های قم، تهران، کرمان، همدان و آذربایجان غربی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌ها در ابتدا به‌ شکل دوره‌ای در هر گروه با یکدیگر پیکار خواهند کرد و  دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی راه خواهند یافت و با انجام چهار بازی قهرمان و نایب قهرمان مشخص خواهد شد.

همچنین تیم چهارم گروه الف به مصاف تیم پنجم گروه ب و تیم چهارم گروه ب با تیم پنجم گروه الف رقابت می‌کند تا دو تیم بازنده به دسته سوم کشور سقوط کرده و تیم‌های برنده در دسته 2 ابقا شوند.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.