معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور کارآمدی حضور مردم در صحنه های مختلف برای خنثی کردن و دفع توطئه های دشمنان را بسیار کارآمدتر از مانور نظامی دانست.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصرت الله لطفی در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی نخستین مجتمع فرهنگی، تبلیغی ایلام اعلام کرد: رسالت اصلی این نهاد علاوه بر برگزاری آیین های مختلف ملی و مذهبی، فراهم کردن حضور مردم در صحنه های مختلف نظام است که خوشبختانه عملکرد این نهاد در این زمینه موفق و مثبت است.
لطفی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: اقتصاد مقاومتی نباید به شعار محدود شود و در این زمینه باید همه ارگان ها و دستگاه ها مشارکت داشته باشند.
وی تحقق شعار امسال را زمانی دانست که به مطالبه مردم تبدیل شود و اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی تنها صرف تولید نبوده بلکه تاکید بر تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده حداکثری از توان مردم دارد.
معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بهترین نقش را در این زمینه مردم ایفا کرده و چنانچه تحقق اقتصاد مقاومتی به مطالبه مردمی تبدیل شود مسئولان چاره ای جز عمل و اجرای آن ندارند.
نخستین مجتمع فرهنگی، تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در زمینی به گستره 435 متر مربع با 770 متر مربع زیربنا و در سه طبقه در شهر ایلام احداث می شود.
در این آیین محمد جنتی معاون اداری مالی و نصرت الله لطفی معاون امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استان ایلام در این آیین شرکت داشتند
 
 
 
 
 
.انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.