مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: 6 دستگاه دوربین کنترل سرعت تا پیش از اربعین حسینی در جاده های این استان نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهرداد جهانی اعلام کرد: جانمایی لازم برای نصب این دوربین ها در دست اقدام است و تنها مشکل اصلی، مائل مربوط به زیرساخت ها است.
جهانی اضافه کرد: دوربین های ثبت تخلف در سال جاری و قبل از ایام اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرز مهران، مسیر حمیل - مهران و جاده ایوان - ایلام در فواصل 10 تا 20 کیلومتر نصب می شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون چهار دوربین نظارتی، تردد خودروها در جاده های استان را رصد می کنند، افزود: این دوربین ها در نقاط حادثه خیر و جاده هایی که تردد خودرویی بیشتری دارند، نصب شده اند.
جهانی به نصب دوربین های نظارت تصویری در جاده های استان نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری 38 دوربین نظارتی تصویری، تردد شمار و ثبت سرعت در جاده های ارتباطی استان نصب می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون 26 دوربین نظارتی تصویری، تردد شمار و ثبت سرعت در جاده های استان شامل هشت دستگاه دوربین نظارتی، تصویری و چهار دستگاه ثبت سرعت و تخلف و 14 دستگاه تردد شمار در 26 جاده ارتباطی استان نصب و راه اندازی شده است.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.