دو بمب در دو ایالت آمریکا منفجر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس اعلام مقامات پلیس آمریکا بر اثر انفجار یک بمب درون یک خودرو در ایالت نوادای آمریکا، راننده خودرو کشته شد.

بر این اساس، راننده این خودرو پرستار پیشین یکی از بیمارستان های منطقه بود که از وضعیت زندگی و کار خود ناراضی بود. وی این بمب را در خودرو خود حمل می کرد.

مقامات پلیس آمریکا در این باره اعلام کردند بر اثر انفجار بمب دیگری که در یک منزل مسکونی نزدیک این منطقه منفجر شد، هیچ آسیبی به کسی وارد نشد.

زمان وقوع این دو انفجار، حوالی ساعت هشت شب به وقت محلی در منطقه «پاناکا» در  فاصله حدود 160 کیلومتری شمال شرق لاس وگاس و نزدیک مرز ایالت یوتا اعلام شد. شرایط دقیق وقوع این انفجار ها هنوز مشخص نیست.

اداره پلیس منطقه «لینکلن» در بیانیه ای، کشته شدن یک نفر بر اثر انفجار نخست را مورد تایید قرار داد. همچنین بر اثر انفجار دوم، تنها به ساختمان یک منزل مسکونی آسیب وارد شد.

به گفته مقامات پلیس، این مرد که سابقا پرستار شیفت شب در یکی از بیمارستان های شهر «کالینت» بود، ظاهرا قصد داشت با این بمب به منزل مسکونی مدیر بخش پرستاری این بیمارستان حمله کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، شدت این انفجارها به حدی بود که منازل مسکونی منطقه تکان خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار