منظور حمایت از زنان بهبود یافته و آسیب دیده از اعتیاد و اشتغالزایی برای آنها بازارچه‌ی عرضه تولیدات زنان مذکور ایجاد می شود .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه به منظور حمایت از زنان بهبود یافته و آسیب دیده از اعتیاد و به منظور اشتغالزایی برای آنان تدابیری اندیشیده و راهکارهایی ارائه شده است، افزود: پس از بحث و بررسی نظرات مختلف در جلسات متعدد، مقرر گردید شهرداری کرمان نسبت به ایجاد بازارچه‌ی عرضه تولیدات زنان مذکور در قالب سازمان‌های مردم نهاد اقدام کند.

محمدرضا محمدرضاخانی گفت: بدین منظور بازارچه‌ی متعلق به شهرداری کرمان واقع در خیابان ابوذر، نبش کوچه شماره 36به عرضه تولیدات زنان بهبود یافته اختصاص یافت و مصوب گردید تعداد 15 غرفه از این مجموعه جهت استقرار در اختیار نماینده معرفی شده توسط انجمن سلامت بانوان و مسئول نمایشگاه دائمی اشتغالزایی بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از پدیده شوم اعتیاد قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کرمان به نوبه خود تلاش می‌کند در جهت حمایت از بانوان آسیب دیده از اعتیاد و ایجاد فضای امن جهت اشتغالزایی و دستیابی به استقلال اقتصادی این قشر از جامعه که نقش بنیادی تربیتی خانواده را نیز بر عهده دارند، گامهای موثری بردارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بازارچه ، بانوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار