رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ازدواج آسان راهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی افزود:حکومت ما اسلامی است و در نظام اسلامی الزامات اسلام باید رعایت شود و شهروندان آن را در جامعه بپذیرند.
وی گفت : هر زن و مردی که می‌خواهد در کوچه، خیابان و جامعه حاضر شود باید این تصور و باور را داشته باشد که در یک جامعه اسلامی می‌خواهد حضور یابد، لذا هر اعتقادی که دارد برای خودش است اما الزامات جامعه را باید حفظ کند.
پورمحمدی بااشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند، اولویت کنونی کشور اقتصاد و اولویت بلندمدت ما فرهنگ است، عنوان کرد: ما در جنگ نرم مانند فرماندهان تسلیم شده واداده و منفعل نباید عمل کنیم و بگوییم نمی‌توانیم کاری کنیم.
وی یکی از الزامات اسلام را عدم نگاه به نامحرم ، رعایت حجاب، عدم مصرف قلیان در پارک و فضای عمومی، عدم سلب آسایش مردم در نیمه‌های شب با صداهای بلند و.... دانست وافزود:فروشگاه‌هایی که لباس و لوازم زنانه عرضه می‌کنند باید فروشنده زن داشته باشند و برخی لوازم که نباید در معرض دید عموم باشد باید از سطح مغازه‌ها و داروخانه‌ها جمع‌آوری شود.
پورمحمدی بر ضروریت گشت امنیت اخلاقی تأکید کرد و افزود:مقام معظم رهبری نسبت به این مهم فرمودند، گشت امنیت اخلاقی باید باشد و کار به جو و ملامت‌ها نباشد، لذا این گشت در رفسنجان راه می‌افتد و ما نیز حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار