رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای شهر ارومیه : سیاست گذاری های شورای شهر و شهرداری ارومیه بر این است که با جذب سرمایه گذار شهربازی مدرن ارومیه راه اندازی شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، میر علی محمدی با بیان اینکه شورای شهر ارومیه آماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و حتی خارجی جهت راه اندازی شهربازی است ، اظهار داشت: اما هنوز سرمایه گذاری اعلام آمادگی نکرده است.

محمدی با بیان اینکه راه اندازی شهربازی مدرن ارومیه نیازمند حضور بخش خصوصی است گفت:تا کنون چند شرکت تقاضای خود را برای همکاری به خدمات شهری شهرداری ارائه دادند ولی متاسفانه شرایط لازم برای شروع فعالیت بدست نیاوردند.

وی تصریح کرد: علارغم تمایل شهرداری ارومیه برای راه اندازی شهربازی شورای شهر مخالفت خود را اعلام کرد تا از طریق بخش خصوصی اقدامات لازم انجام شود.

محمدی افزود:شهرداری ارومیه با اعطای زمین برای شهربازی و تسهیلات ، امکانات تشویقی و مجوزهای لازم آماده عقد قرارداد با سرمایه گذار برای راه اندازی شهربازی ارومیه است.

عضو شورای شهر ارومیه با ابراز تاسف از اینکه شهر ارومیه به عنوان مرکز استان و جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر فاقد شهربازی است گفت:شهرداری و شورای شهر ارومیه آماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و حتی خارجی با توجه به سیاست های نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شهر بازی ، مدرن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.