نایب رئیس شورای اسلامی ارومیه بر همراهی شهرداری و شورای شهر در هوشمندسازی ارومیه و الکترونیکی کردن فعالیتهای شهرداری تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حسین بخشایشی در آئین قرائت سوگندنامه کارکنان استخدامی جدید شهرداری ارومیه که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی با حضور مقامات استانی، اعضای شورا و شهردار برگزار شد، ضمن تبریک روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها افزود: این روز یک فرصت مغتنم برای معرفی خدمات ارزشمند دهیاری‌ و شهرداری‌ها به شمار می‌رود که نباید از آن غفلت کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با ابراز تأسف از اینکه شهرداری‌ها به خاطر کاهش یافتن درآمد ناشی از کم شدن ساخت و ساز سال درخشانی را از نظر عملکرد پشت‌سر نگذاشته‌اند، ادامه داد: اما در ارومیه اقدامات زیادی انجام گرفته است.

بخشایشی سال 94 را بدترین زمان از نظر مالی و درآمد برای شهرداری‌ها دانست و بیان داشت: ولی با این همه شهرداری و مجموعه عوامل و سازمان‌های ذیربط کارهای خود را در حوزه‌های گوناگون متوقف نکرده‌اند.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر دررفع جدی مشکلات و مسائل اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات و خدمات در مناطق محروم جامعه همچنین ایجاد سالن‌های ورزشی، فضاهای فرهنگی، کتابخانه در بخش‌های کم‌برخوردار، راه‌اندازی پایگاه سلامت با همراهی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی، ممیزی املاک برای تعیین اراضی شهرداری و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی را یک حرکت قابل توجه در این راستا عنوان کرد

وی، کارمندان شهرداری و پرسنل فعال در این مجموعه را از حیث ناچیز بودن حقوق و مزایای دریافتی مظلوم‌ترین قشر جامعه دانست و بر ضرورت رسیدگی به این موضوع و تلاش برای بهبود معیشت آنها تاکید کرد.

بخشایشی بر ضرورت تقسیط بلندمدت هزینه مجوزهای مربوط به ساخت‌و‌ساز تأکید کرد و گفت: در این صورت افراد و خانواده‌های بیشتری برای توسعه و ساماندهی واحد مسکونی خود رغبت پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.