نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان، ماهانه به اندازه یک اداره ‌کل حقوق دریافت می‌کنند، تعلل دولتمردان در برخورد با حقوق‌های نجومی جای تاسف دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، همایون هاشمی به موضوع حقوق‌های نجومی اشاره کرد و اظهار داشت: به این موضوع باید دولتمردان پاسخ دهند و در این باره مجلس از این موضوع به عنوان حوزه نظارتی متاسف و متاثر است.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظاهرآ عمق مشکل به مردم شفاف‌سازی نشده است و بر اساس اخبار منتشره تنها 950 نفر از افرادی که حقوق نجومی دریافت می‌کنند شناسایی شده‌اند.

وی حقوق‌های نجومی برخی مسئولان را زخم عمیق اخلاقی بر پیکره دولت خواند و اظهار داشت: رئیس جمهور و دولتمردان باید به سرعت به دنبال درمان آن باشند چرا که شرایط بسیار بحرانی است.

هاشمی گفت: این امر که شخصی به اندازه یک اداره‌ کل ماهانه حقوق دریافت می‌کند بسیار آزار دهنده است و تعلل برخی از دولتمردان برای برخورد با این موضوع جای تاسف است.

نماینده مرم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به برخورد دولت با افراد دو شغله نیز تاکید کرد و گفت: طبق قانون هر فرد می‌تواند عضو یک هیئت مدیره باشد و هر گونه اضافه برداشت خطا و باید برخورد قانونی شود.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگیر مشکلات مردم در حوزه تامین معیشت، بیکاری، ازدواج، مسکن هستند بنابراین دولتمردان باید موضوع حقوق‌های نجومی را جدی گرفته و به سرعت این موضوع را رفع و رجوع کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.