یکی از قهوه خانه های شهرستان هشترود در یک اقدام جالب با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن نیروی انتظامی قلیانهای خود را جمع کرده و در شیشه آنها گل کاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یک قلیانسرای قدیمی شهرستان هشترود در اقدامی پسندیده و در جهت پیشبرد اهداف شعار ” قلیان را گلدان کنیم ” تمامی قلیان های موجود در قهوه خانه خود را که سالیان درازی بود در استفاده مردم و جوانان آن محله بود بصورت خود جوش واختیاری جمع آوری نموده و بجای آن یک شاخه گل طبیعی جایگزین نمود .

محمد حاجعلی زاده صاحب این قهوه خانه در حاشیه این مراسم در مورد انگیزه های خود در جمع آوری قلیان ها گفت: بنده با چشم پوشی از تمامی درآمد حاصل از فروش وارائه خدمات قلیانی ، برای حفظ سلامتی جوانان وهمشهریان خود ، بصورت اختیاری و بدور از هرگونه اجبار، تمامی قلیان های خود را جمع اوری کرده وبجای آن یک شاخه گل طبیعی جایگزین نموده وبه جوانان بانشاط وهمشهریانم تقدیم می کنم.

وی در پایان از تمامی صاحبان ارائه کننده مواد دخانی قلیان خواست تا با جمع آوری قلیان های خود ، دراین امر مهم مشارکت نمایند تا بتوانیم در جهت حفظ سلامت و پیشگیری از شیوع انواع بیماریهای حاصل از مصرف قلیان ودخانیات گامی مهم برداریم.

وی شعار ” قلیان را گلدان کنیم ” تمامی قلیان های موجود درقهوه خانه خودرا که سالیان درازی بود در استفاده مردم وجوانان آن محله بود بصورت خود جوش واختیاری جمع آوری نموده وبجای آن یک شاخه گل طبیعی جایگزین نمود .

سید علی موسوی حسینی رییس مرکز بهداشت هشترود نیز گفت : اجرای کمپین حذف قلیان ودخانیات گفت: درراستای تامین سلامتی مردم وکمک به به بهبود زندگی ، برنامه های اساسی درجهت حذف موارد پرخطر از زندگی مردم انجام گرفته است که یکی از این موارد اجرای کمپین خذف قلیان ودخانیات می باشد ودراین امر خیر ازحاجعلی زاده که بصورت خود جوش اقدام به جمع اوری قلیان نموده است وهمچنین از ادارات محترم نظارت بر اماکن عمومی ، صنعت ومعدن وتجارت ونیز از خدمات گروه بهداشت محیط شهرستان درراستای برنامه های آموزشی ونظارتی تشکر نمود .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.