علی ثمری گفت:مسئولان به فکر باشند تا در آینده پشتوانه سازی خوبی برای دوومیدانی ایران صورت بگیرد.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مسابقات جایزه بزرگ تهران اظهارکرد:مسابقات خوبی را شاهد بودیم اما تنها مشکل این رقابت ها نداشتن رقیب جدی برای محک خوردن من در مسابقات جایزه بزرگ تهران بود،به نوعی از طرف فدراسیون هم رقابت های مناسبی هم تدارک دیده نشده بود.

وی افزود:اکنون مسئولان به فکر باشند،حمایت های خودشان را از ورزشکاران شروع کنند تا آنها بتوانند در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا که قرار است در هندوستان برگزار شود، برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

ثمری گفت:حضورم در مسابقات لیگ باشگاه ها که ماه آینده در تهران برگزار می شود مشخص نیست،از طرفی هم اطلاع دقیقی ندارم از این که قرار است آیا رقابت های لیگ برگزار شود یا نه،فقط خواسته ام از مسئولان دوومیدانی این است طوری برنامه ریزی کنند که لیگ در بهترین شرایط ممکن و با حضور برترین دوندگان کشور برگزار شود.

پرتابگر کشورمان تصریح کرد:شرایط تاکنون به دلیل حضور ورزشکاران در کشور مطلوب نبوده است،اما مسئولان قول مساعدت داده اند بعد از اتمام بازی های المپیک حمایت همه جانبه از دوندگان جوان و با انگیزه صورت گیرد که در آینده پشتوانه سازی خوبی برای فدراسیون در مسابقات برون مرزی باشند.

وی در ادامه بیان کرد:یکی از عواملی که باعث ناکامی دوندگان در مسابقات جایزه بزرگ بود حضور نداشتن مسئولان ورزش کشور در این رقابت ها بود،در صورتی که اگر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب حضور داشتند مطمئن باشید ورزشکاران نتایج خوبی را در این رقابت ها کسب می کردند.

ثمری در پایان یادآور شد:امیدوارم ورزشکاران عملکرد خوبی در المپیک داشته باشند البته باید تاکید کنم کسب مدال در المپیک بعید است اگر ورزشکاران بتوانند نتایج خوبی را بدست آورند یک موفقیت بزرگ برای دوومیدانی ایران محسوب می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار