مهدی زمانی دونده کشورمان گفت: به دلیل حمایت نشدن از طرف مسئولان دوومیدانی احتمال برگشتنم به این رشته پایه و مادر ضعیف است.

مهدی زمانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:مسابقات جایزه بزرگ در سطح پایینی برگزار شد بیشتر دوندگان نتوانستند به دلیل شرایط نامطلوب مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب عملکرد خوبی را ارائه دهند.

وی افزود: احتمال بازگشتم به میادین ورزشی ضعیف است،چون هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولان دوومیدانی علی الخصوص رئیس فدراسیون صورت نگرفته است.

زمانی گفت: در این شش سال اخیر در مسابقات مختلف با مصدومیت از ناحیه ساق پا مواجه بودم حتی مجبور می شدم در بعضی مواقع از داروی مسکن استفاده کنم تا مشکل مصدومیتم کمتر شود.

وی درباره عملکرد خودش در مسابقات ارزروم ترکیه گفت:به دلیل این که سه ماه تمام از تمرینات دور بودم و طی صحبت هایی که با ریاست فدراسیون دوومیدانی انجام دادم وی قرار شد،از من حمایت کند در نتیجه تمریناتم را شروع کردم و با 2هفته تمرین عازم رقابت های ارزروم ترکیه شدم.

زمانی تصریح کرد:در این رقابت ها قرار بود در دوی 200متر که رشته اصلی خودم می باشد شرکت کنم،اما با توجه به شرایطی که در آنجا رقم خورد صلاح دیدم در ماده 400متر شرکت کنم تا بدنم به روال گذشته خود بازگردد، موفق شدم در این رقابت زمان 48 ثانیه را به ثبت برسانم.

وی افزود: در کمتر از 48 ساعت  در ماده 200متر که رشته تخصصی ام بود شرکت کردم در آن رقابت به زمان 21ثانیه و 60صدم ثانیه دست یافتم به نوعی تنها ورزشکاری که با 2هفته تمرینات به این حد نصاب رسیدم،در صورتی که دیگر ورزشکارانی که در اوج آمادگی به سر می برند و در اردوهای طولانی مدت حضور داشتند نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند.

دونده کشورمان در ادامه عنوان کرد: در بین این همه ورزشکار که فدراسیون به مسابقات ارزروم ترکیه اعزام کرد، تنها مسئولان عملکرد من را زیر ذره بین قراردادند نتایج دیگر دوندگان را محسوب نکردند به دلایل نامعلومی که مشخص نیست همراه تیم به مسابقات قزاقستان اعزام نشدم.

دونده ملی پوش کشورمان در ادامه درباره صحبت های برخی مسئولان و کارشناسان درباره عملکرد وی اظهارکرد: افرادی که درباره عملکرد چند سال اخیر من در  قابت های مختلف اظهارنظر می کنند بهتر است بروند درباره نتایج گذشته خودشان فکر کنند که چرا در مسابقات متعددی که سالیان گذشته شرکت کرده اند نتوانستند درخشان ظاهر شوند،و دلیلی ندارد که بخواهند در اصحاب رسانه صحبت کنند بگویند دوران ورزشی مهدی زمانی رو به اتمام است،پس احتیاجی نمی بینم که بخواهم جواب بعضی از اشخاص کوچکی را که در فدراسیون حضور دارند بدهم.

زمانی در پایان یادآورشد: چون در المپیک حضور ندارم نمی توانم درباره سایر دوندگان اظهار نظر کنم اما امیدوارم در المپیک ریو بتوانند نتایج مطلوبی را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار