مدت هاست وضعیت دوومیدانی کاران از لحاظ مالی جالب نیست با این حال ما شاهد سفرهای پرخرج اما بی مورد هستیم.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:رئیس فدراسیون باید در رقابت هایی که به قول خودشان جایزه بزرگ بود شرکت می کرد تا انگیزه دوندگان برای کسب سهمیه المپیک بیشتر می شد.
 
وی افزود: کیهانی می توانست چند روز زودتر از این شروع این رقابت ها یا این که بعد از پایان رقابت های جایزه بزرگ تهران که به نوعی آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران این رشته محسوب می شد به آلمان و مجارستان مسافرت کند،نه این که در بحبوحه مسابقات به دیدن تفتیان و حدادی برود.
 
سپهرزاد گفت: فدراسیون دوومیدانی باید دبیر،نائب رئیس،مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم به آنجا می رفتند از وضعیت این دو ورزشکار المپیکی دیدن می کردند پس در نبود این اشخاص خودش تصمیم گرفته که به آنجا برود و در این مورد من نمی توانم اظهار نظر کنم.
 
دونده پیشین تیم ملی تصریح کرد: طبق شنیده های من قرار بود که رئیس فدراسیون به تعهداتی که داده بود عمل کند مانند این که برای این رشته حامیان مالی قدرتمند میاورد و یا اینکه باشگاه های خوب و کارنامه دار را به رقابت های لیگ باشگاه ها میاورد و هر ورزشکار با تیمش قرارداد 50 میلیون تومانی امضا کند که تاکنون هیچ یک عملی نشده است.
 
وی گفت: قراربود تیم هایی مانند سپاهان،ذوب آهن،سایپا ،نفت تهران و چند باشگاه دیگر که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند را مثل چنین باشگاه هایی که در سابق حضور داشتند و یا بهتر از آن تیم ها را برای رقابت های لیگ و برای ورزشکاران محیا کند.
 
سپهرزاد در پایان یادآورشد: رئیس فدراسیون می توانست با این سفر بی مورد که انجام داد پول معوقه ورزشکاران را پرداخت کند.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار