فدراسیون دوومیدانی در یک تصمیم غیرمنتظره ورزشکاران را بدون مربی به ریو اعزام می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،از طرف مسئولان فدراسیون دوومیدانی لیست ورزشکاران اعزامی به رقابت های المپیک برای کمیته ملی المپیک ارسال و نفرات اعزامی به برزیل مشخص شد.

لیست ورزشکاران حاضر در بازی های المپیک ریودو ژانیرو بدین صورت است: احسان حدادی،محمود صمیمی، حسن تفتیان،رضا قاسمی، محمدجعفرمرادی، محمد ارزنده، حمیدرضا زور آوند، لیلا رجبی، پژمان قلعه نویی و کاوه موسوی .

فدراسیون در یک تصمیم بحث برانگیز و غیره منتظره تنها رضا احمد پور،کیم بوخونسوف و احمد رمضان زاده را به عنوان مربی به این رقابت ها اعزام خواهد کرد و دیگر دوندگان بدون مربی در رقابت های المپیک حاضر می شوند.

همچنین قرار است مجید کیهانی به عنوان رئیس و نعیما خواجوی به عنوان رئیس کمیته آموزش از طرف فدراسیون دوومیدانی راهی المپیک ریو شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۸ تير ۱۳۹۵
پس با این اوصاف در بازه زمانی المپیک، فدراسیون تعطیل است. بقیه ورزشکاران هم اگر کاری داشتندمنتظر بمانندتا المپیک تمام شود و رئیس فدراسیون برگردد.
هزینه این سفر رئیس محترم فدراسیون هم حتما از پول اسپانسرهایی (همان 1 میلیارد معروف) است که رئیس با خودش به فدراسیون آورده!!!!
آخرین اخبار