علی ثمری گفت: با توجه به اینکه پس از رقابت های لیگ دو و میدانی در هیچ رویداد معتبری به میدان نرفته بودم، عملکردم راضی کننده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،علی ثمری پس از قهرمانی در مسابقات پرتاب وزنه دو و میدانی یادواره شهدای آتش نشان بیان داشت: کیفیت این مسابقات با توجه به حضور ورزشکاران مطرح رضایت بخش بود. خوشبختانه با سعی و تلاش فراوان توانستم در میان تمام ورزشکاران مطرح پرتاب وزنه به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابم.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه پس از رقابت های مرحله نهایی لیگ دو و میدانی در هیچ رویداد معتبری به میدان نرفته بودم، عملکردم راضی کننده بود.

ملی پوش پرتاب وزنه گفت: جا دارد از مربیانم امیر الوند و اکبرپور که در این مدت برایم زحمت کشیدند تا بتوانم به جایگاه واقعی ام که حضور در تیم ملی دو و میدانی است، دست یابم کمال تشکر و قدردانی داشته باشم.

ثمری در پاسخ به این سوال که چه خواسته هایی از رئیس فدراسیون دو و میدانی دارد؟ پاسخ داد: تنها خواسته ام از مجید کیهانی این است که امکانات مناسبی را در اختیارم قرار بدهد تا بدون دغدغه تمریناتم را پیگیری و خودم را آماده حضور در مسابقات پیش رو کنم تا بتوانم برای کشور عزیزم در مسابقات بین المللی مفید باشم.

عضو تیم ملی دو و میدانی درباره برنامه هایش تا مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هم اکنون در مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی حضور دارم.قصد دارم اسفندماه برای برپایی اردوی 2 ماهه به کرمان بروم. پس از بازگشت از این اردو، چند روز در تهران تمرین می کنم. پس از آن هم اردیبهشت سال آینده در چند مسابقه بین المللی شرکت خواهم کرد، این برنامه من تا قبل از رقابت های قهرمانی آسیا است.

ثمری در پاسخ به این سوال که برای کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان چه تمهیداتی اندیشیده اید،گفت: با توجه به اهمیت بالای رقابت های قهرمانی آسیا،من در صدد این هستم که در مسابقات جایزه بزرگ کشور و بازی های کشورهای اسلامی با تمام قدرت به میدان بروم تا بتوانم نظر مساعد اعضای کمیته فنی فدراسیون را جلب کنم تا بتوانم برای نخستین بار در طول دوران ورزشی حرفه ایم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یابم.

ملی پوش پرتاب وزنه درمورد جوایز تعیین شده از سوی فدراسیون برای مسابقات داخل سالن گفت: خوشبختانه این جوایز در روحیه دوندگان تاثیر گذاشته و بدون شک این اتفاق باعث افزایش انگیزه ورزشکاران در راستای موفقیت و کسب مدال می شود.

وی در پایان درمورد پیش بینی اش از آینده دو و میدانی اظهار کرد:به آینده دو و میدانی خیلی خوشبینم.البته نباید فراموش کرد که مسئولان فدراسیون های قبلی در بحث استعداد یابی و پشتوانه سازی ضعیف عمل کردند و با وضعیت موجود امکان کسب نتایج درخشان در مسابقات پیش رو بعید است. امیدوارم دو و میدانی کشورمان بتواند به جایگاهی که لیاقتش را دارد، دست پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار