عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت:آن ها اهداف بزرگی برای آینده من در سر دارند و این یک نقطه مشترک بین من و مربیانم است.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی اش بیان کرد: خوشبختانه در طول مدتی که در اردوی کرمان حضور داشتم تمرینات خوبی را زیر نظر مربیانم الوند و اکبرپور دنبال کرده ام و در حال حاضر هم در تهران پیگیر تمریناتم هستم تا با قدرت در مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور شرکت کنم.
 
وی افزود: مربیانم همواره سعی دارند تا تمام داشته هایشان را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار من قرار دهند تا بتوانم در آینده یک ورزشگار بزرگ شوم آن ها اهداف بزرگی برای آینده من در سر دارند و این یک نقطه مشترک بین من و مربیانم است.
 
ثمری درباره مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور گفت: تنها به دنبال این هستم تا بتوانم با تمریناتی که در این چند ماه اخیر سپری کرده ام رکوردی قابل قبول در این رقابت ها به ثبت برسانم و در این مسابقات زیاد به کسب عنوان فکر نمی کنم تنها هدفم از شرکت در این رقابت ها قراردادن بدنم در کوران مسابقات است.
 
پرتابگر وزنه کشورمان درباره مسابقات جایزه بزرگ؛ همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی اذعان داشت: پیش بینی برای رسیدن به اهداف سخت است ولی تمام تلاشم را به کار می گیرم تا پاسخ زحمات فدراسیون، مربی و خانواده ام را به بهترین شکل ممکن بدهم. باید بگویم همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد و امیدوارم آن روز، روز خوبی برای من باشد تا بتوان ضمن کسب مدال طلا رکورد پرتاب وزنه کشورمان را هم تغییر دهم.
 
عضو تیم ملی دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان ورزش کرمان در مدتی که در آن جا حضور داشتم رفتار مناسبی با من نداشتند. از مسئولان عاجزانه در خواست می کنم نگاهی ویژه به رشته دو و میدانی داشته باشند تا ما هم بتوانیم مانند سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی در مسابقات جهانی و المپیک مدال های بی شماری را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم که این امر تنها با حمایت های مسئولان ورزش کشور عملی خواهد شد چرا که ورزشکاران ما هیچ چیزی از آن ها کم ندارند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار