کرمانشاه؛

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در کرمانشاه

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برپایی اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکوفه یعقوبی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف گفت: این اجتماع بزرگ روز دوشنبه( 21 تیرماه) در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

یعقوبی این اجتماع با سخنرانی "حجت الاسلام مهدی برمایی"از اساتید برجسته حوزه ودانشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه افزود: برپایی نمایشگاه با غرفه‌های کتاب، عفاف و حجاب، ایستگاه سلامت، نقاشی و... از برنامه‌های جانبی این اجتماع بزرگ خواهد بود.

یعقوبی برگزاری نشست بانوان بسیجی استان با سخنرانی "حجت الاسلام مهدی برمایی" در خصوص تاثیر نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و دکتر "فرزاد امیری" در مورد نقش زنان در اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: برپایی نشست حلقه‌های صالحین با محوریت اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، راه‌اندازی کمپین در فضای مجازی با شعار "حجاب، امن‌ترین پناهگاه من" وحضور پرشور زنان بسیجی در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه خواهد بود.

شناسایی زنان نخبه کرمانشاهی و تلاش در راستای معرفی آنان به نسل جوان از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه بود که یعقوبی از آن یاد کرد.

وی همچنین اشاره‌ای هم به اعلام فراخوان برای پذیرش مقاله با موضوع عفاف و حجاب داشت و با اشاره به استقبال خوب زنان از این فراخوان گفت: به برندگان مقالات برتر جوائز نفیسی اهداء خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه از 19 تا 25 تیرماه به عنوان هفته ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده، دلیل نامگذاری این هفته را به شهادت رسیدن جمعی از زنان در مسجد گوهرشاد در سال 1314 عنوان کرد که علیه کشف حجاب رضاخانی معترض بودند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اجتماع ، بزرگ ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار