در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، اسماعیل پرویزی‌فر به عنوان مدیرکل جدید پشتیبانی امور دام استان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خشنودی قائم مقام مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز با تشریح جایگاه پشتیبانی امور دام کشور و استان کرمانشاه گفت: شرکت پشتیبانی امور دام یکی از ارگان‌های دولتی است که نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق می‌باشد.

خشنودی با اشاره به اینکه در شرکت پشتیبانی امور دام به دنبال تغییر ساختار هستیم افزود: با تشکیل شش کارگروه برنامه‌ای را جهت تغییر ساختار تدوین کردیم و در این خصوص معیار، شاخص و استاندارد‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ما در شرکت پشتیبانی امور دام ارتباط نزدیک دولت با بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی بسیار در توسعه این بخش اهمیت دارد و قصد داریم تصدی کارها را به بخش خصوصی بدهیم و نقش دولت یک نقش نظارتی و حاکمیتی باشد.

خشنودی با اشاره به طرح نظام جامع سیستم‌گرا در خصوص شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: یکی از اهداف ما بالا بردن کیفیت محصولات بوده و زمینه را نیز باید فراهم کنیم.

وی دیگر اقدامات و برنامه‌های شرکت پشتیبانی امور دام کشور را تقویت صادرات در حوزه مرغ، حرکت به سمت کشتارگاه‌های 02 و ایجاد انگیزه تولید در بهره‌برداران و... اعلام کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مدیر ، امور ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.