مسلمانان روزه دار شهر مهاباد در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، فریاد حمایت از مسلمانان جهان را سر دادند و برای آزادی قدس شریف دعا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، راهپیمایان روزه دار مهابادی امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ، حمایت همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم مهاباد ، اعم از زن و مرد و پیر و جوان ، تشکل ها و گروه های مختلف ، روحانیون ، دانشگاهیان و دانش آموزان ، اصناف و بازاریان ، مسئولان و کارمندان ادارات ، امروز با زبان روزه و در گرمای تیرماه ، همگام با مردم دیگر مناطق کشور و مسلمانان سراسر جهان ، وسیع تر و باشکوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس ، شرکت کردند و بار دیگرحمایت قاطع خود را از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

راهپیمایان با طی مسیرهای تعیین شده ، در حالی که دست نوشته هایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مظلومان فلسطین در دست داشتند ، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در خیابانهای این شهر طنین انداز کردند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد در اجتماع راهپیمایان ، با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی محور بیداری اسلامی و آغازگر فروپاشی اسرائیل صهیونیست است گفت : حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ، مسیر تاریخ را برای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین تغییر دادند.

سیامند قادری افزود : مردم غیور و انقلابی مهاباد امروز نشان دادند که روز به روز این وحدت و همبستگی بیشترخواهد شد و از هم گسستنی نیست.

وی اضافه کرد : بصیرت و روشن فکری دو عامل مهم برای مقابله با دشمنان اسلام و تکفیری هاست و مسلمانان جهان باید با وحدت و انسجام هر چه بیشتر علیه توطئه ها و جنایات استکبار جهانی به ویژه رژیم منحوس و غاصب اسرائیل به پاخیزند.

در ادامه راهپیمایی ، قطعنامه ای در ده بند قرائت شد که راهپیمایان با سر دادن فریاد الله اکبر و شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا آن را تأیید کردند.

راهپیمایان در پایان پرچم آمریکا و اسرائیل جنایتکار را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.