مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: هیوا تیره، دوچرخه‌سوار اهل این شهرستان با درخشش در مسابقات منطقه‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شد.

عبدالوهاب محمدی مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: هیوا تیره دوچرخه‌سوار مهابادی به عنوان ورزشکار آزاد در ماده ۵۰۰ متر و در مسابقات دوچرخه سواری منطقه سه کشوری شرکت کرده بود و با درخشش در این مسابقات از سوی مربیان تیم ملی به اردوی تیم دعوت شد.

وی اضافه کرد: این ورزشکار توانست در این دور از مسابقات، رکورد قابل قبول برای ورود به اردوی تیم ملی را کسب کند و به اردوی تیم و مسابقات انتخابی تیم ملی که در داخل سالن و به میزبانی رشت برگزار می‌شود، دعوت شد.

مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: مسابقات دوچرخه سواری منطقه سه کشور در رده سنی نوجوانان با حضور ۳۶ ورزشکار از استان‌های کردستان، زنجان، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و در ماده‌های ۵۰۰ متر، دور حذفی، با مانع و سرعت برگزار می‌شو د.

هیوا تیره متولد آذر ماه سال ۱۳۸۶ در شهرستان مهاباد و دانش‌آموز پایه دهم (متوسطه دوم) است وی علاوه چند عنوان قهرمانی استانی، نایب قهرمانی کشور در مسابقات کشوری مشهد، نایب قهرمانی کشور در مسابقات تبریز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.