جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه گفت: پیروزی انقلاب طرح‌های اسرائیل در منطقه را به شکست کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود معلمی در جمع بسیجیان هرند با اشاره به غده سرطانی خواندن اسرائیل توسط حضرت امام اظهار داشت: اسرائیل از این جهت غده سرطانی است که اگر با آن مقابله نمی‌شد رشد پیدا کرده و در همه کشورهای اسلامی نفوذ پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: تشکیل رژیم صهیونیستی ابتدا تحت عنوان اسرائیل کبرا، در چند مرحله طرح‌ریزی شد؛ مرحله اول آن استقرار بود که با اعلامیه بالفور و تجمیع یهودیان از سراسر دنیا در فلسطین انجام گرفت.

جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه تصریح کرد: در ادامه طرح اسرائیل کبرا، بحث نیل تا فرات را مطرح کردند و به دنبال آن رژیم صهیونیستی با حمله به کشورهای عربی بخش‌هایی از آن کشورها را به تصرف درآورد و قصد پیشروی در خاک دیگر کشورهای منطقه را داشت.

وی افزود: در این زمان انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و سقوط پادشاهی ایران که حجم زیادی از حمایت‌های قدرت‌های جهانی را با خود داشت به کشورهای مختلف از جمله فلسطین روحیه و امید به پیروزی داد؛ همین اتفاق منجر به تشکیل حزب‌الله، حماس و دیگر جنبش‌های اسلامی شد.

معلمی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب ایران، رژیم صهیونیستی مجبور به عقب‌نشینی از لبنان، جنوب سوریه و غزه شد که اگر خیانت برخی کشورها نبود این عقب‌نشینی به مراتب بیشتر از آنچه امروز در اختیار این رژیم است، رخ می‌داد.

جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه اذعان داشت: طبق آمار، پس از انقلاب اسلامی 500 میلیون نفر مسلمان شدند که از این تعداد 50 میلیون نفر شیعه هستند که اگر انقلاب اسلامی نبود همین تعداد نیز به مذهب شیعه گرایش پیدا نمی‌کردند.

وی بیان کرد: پس از شکست پروژه اسرائیل کبرا به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی، طرح اسرائیل عظما را مطرح کردند که شامل تسلط فکری می‌شد از جمله تسلط بر اقتصاد، علم و مدیریت جهانی؛ متأسفانه در این زمینه موفق عمل کردند و در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری، رسانه‌ها و نهادهای تصمیم‌سازی را در سیطره خود قرار داده‌اند.

معلمی با اشاره به برقراری رابطه ترکیه و رژیم صهیونیستی گفت: زمانی که ترکیه از حکومت لائیک به حکومت اسلام‌گرا تغییر یافت تحلیلی در یکی از نهادهای کشور انجام دادیم و نتیجه آن این بود که این اتفاق به ضرر جمهوری اسلامی است، چرا که حکومت اسلامگرای ترکیه نمونه‌ای غربی خواهد برای مدل اداره کشور که کشورهای اسلامی به جای الگوگیری از ایران، ترکیه را انتخاب کنند.

جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه اضافه کرد: پس از آن نیز برای مقابله با گروه‌های مقاومت گروه‌های تکفیری مانند داعش را ایجاد کردند تا به مسلمانان انقلابی بگویند اگر خواهان جهاد و شهادت هستند به این گروه‌های خشن بپیوندند .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.