طرح جوانه های صالحین در 116پایگاه زنجان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه ه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زنجان گفت: در شهرستان زنجان ۱۱۶ پایگاه منتخب و فعال در این طرح دخیل است که درمجموع ۷۰ درصد پایگاه‌های بسیج مجری طرح جوانه‌های صالحین در شهرستان هستند.

طهماسبی ادامه داد : در شهرستان زنجان ۱۱۶ پایگاه منتخب و فعال در این طرح دخیل است و در مجموع ۷۰درصد پایگاه‌های بسیج مجری طرح جوانه‌های صالحین در شهرستان هستند که چهار هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد : طرح جوانه‌های صالحین به‌عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاهایبسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زنجان اضافه کرد :جوانه‌های صالحیندر راستای تبدیل اوقات فراغت تابستانبرای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم اجرا می‌شود.

طهماسبی عنوان کرد :استفاده مطلوب از فرصت تعطیلات تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان، شناسایی و جذب حداکثری جهت عضویت در بسیج،حفظ و انسجام حلقه‌های تربیتی صالحین، غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان وایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی واخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان از اهداف مهم جوانه‌های صالحین است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.