خندوانه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوانه در هر قسمت با چهره‌های سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و ... در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند.

برنامه ای که شعارش شاد کردن دل هاست. ˈ رامبد جوان هستم ،اینجا خندوانه استˈ.

ایده اولیه خندوانه از خود جناب جوان بوده است چون موضوع ˈخنده ˈ همیشه برایش با اهمیت بوده  و سعی کرده  فضای شادی را برای ببینده ایجاد کند.

در برنامه خندوانه از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه،  نیما شعبان نژاد و جناب خان نقش آفرینی می‌کنند.

خنداننده برتر مسابقه‌ای بود که در سال ۱۳۹۴ از خندوانه پخش شد. این مسابقه با محوریت استندآپ کمدی میان ۱۶ کمدین و به صورت حذفی، با رای مردم برگزار می‌شد.

در فصل سوم برای اولین بار دکور برنامه با مواد بازیافتی ساخته شده است، و  بخشی تحت عنوان لبآهنگ به برنامه اضافه شده است که در این بخش بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و افراد مشهور با حضور در برنامهٔ خندوانه باید در مسابقه‌ای تحت عنوان لباهنگ شرکت کنند که در آن با پخش یک موزیک شرکت کنندگان باید بر روی موزیک لب بزنند و بینندگان به بهترین لباهنگ رای دهند. لباهنگ به صورت سه مرحله‌ای برگزار می‌شود و در انتها ۳ نفر به فینال مسابقات راه خواهند یافت.

فصل اول این برنامه از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ شروع و در ۳ آبان ۱۳۹۳ پایان یافت و فصل دوم آن از ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ به روی آنتن رفت و در ۲۱ مهر ۱۳۹۴ پایان یافت و فصل سوم آن از ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ شروع شد.

خندوانه هرشب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار