رئیس اتاق اصناف استان ایلام گفت: اصناف به عنوان حلقه اتصال بازار و اقتصاد، نقش موثر و مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یونس هواسیان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف اعلام کرد: نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست چون این تشکل مردمی در همه ادوار در خدمت اقتصاد کشور بوده است.
هواسیان به نقش تاثیر گذار این صنف در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت توجه به تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید به تولید داخلی بهای بیشتری داد.
وی اضافه کرد: این صنف از جامعه در محورهای اصلی چون توازن منطقه، اشتغالزایی، بهبود فضای کسب و کار، کارآفرینی و شکوفایی اقتصاد کشور بعنوان تنها شبکه مویرگی کشور تاثیر مستقیم دارد.
هواسیان مهم ترین وظیفه اصناف و بازاریان را حفظ امنیت جامعه با ایجاد تعادل و توازن در بازار و قیمت اجناس مورد نیاز مردم دانست و گفت: استان ایلام 22 هزار واحد صنفی دارد که در سطح استان هشت اتاق اصناف فعال است و تنها شهرستان های تازه تاسیس بدره و سیروان اتاق اصناف ندارند که تاسیس این نهاد اقتصادی در این دو شهرستان در حال انجام است.
وی اظهار کرد: روز اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی این نهاد و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی کشور است.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.