سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش عظیم شجاعت و حماسه سازی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام اعلام کرد: این روز سرنوشت ساز بنا به تدبیر امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین شد و هر سال موجی از هراس را بر پیکر مستکبران و صهیونیست ها مسلط می کند.
چراغی پور روز جهانی قدس را یادگار تاریخی حضرت امام (ره) دانست وافزود: این مراسم جهانی در واقع نمادی از ظلم ستیزی مسلمانان و عزم راسخ آنان در جهت مبارزه با صهیونیست بین الملل تا آزادی قدس شریف و رهایی ملت ستمدیده و بی دفاع فلسطین اشغالی از بند رژیم اشغالگر است.
وی افزود: بی تردید این راهپیمایی که مورد توجه ملت های ستمدیده و انسان های آزادیخواه و روشنفکران واقعی جهان نیز است در کانون توجه و دقت رسانه های بیگانه قرار دارد.
چراغی پور با بیان اینکه این روز تاریخی و تاثیرگذار در واقع به معنی جهانی سازی اسلامی مساله فلسطین است، گفت: ضرورت دارد تا با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت برگزاری این راهپیمایی تلاش کنیم.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.