ثبت نام نواموزان از یک خرداد شروع و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رییس معاونت آموزش ابتدایی اداره کل اموزش وپرورش استان زنجان بیان کرد:با اتمام سال تحصیلی95-94 ثبت نام برای سال تحصیلی96-95 از یک خرداد آغاز می شود.

بیات گفت : ثبت نام پایه ی اول دبستان و پیش دبستانی از یک خرداد اغاز و تا اواخر مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعداد دقیق دانش اموزان کلاس اولی در اواخر شهریور ماه مشخص می شود گفت : پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید 18هزارو پانصد نفر در کلاس اول حضور خواهند داشت .

؛رییس معاونت آموزش ابتدایی اداره کل اموزش وپرورش استان زنجان افزود : در حال حاضر استان زنجان از نظر کیفیت کلاس های اموزشی و تعداد مربی هیچگونه مشکلی ندارد و ظرفیت استان برای تمام نو اموزان کافی است .

بیات اظهار کرد: برنامه ای که اموزش و پرورش برای پایه ی اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته برگزاری دو جلسه برای اولیا با هدف تعامل بیشتر اولیا در رابطه با تربیت و تحصیل کودکان است.

وی افزود :هدف از برگزاری این جلسه ها اشنایی بیشتر اولیا با قوانین و مقررات مدرسه همچنین ویژگی های رشد کودکان،چگونگی رفتار با انها ،یادگیری موثر و اختلالات یادگیری می باشد.

رییس معاونت آموزش ابتدایی اداره کل اموزش وپرورش استان زنجان همچنین گفت :خرید کتاب های درسی بصورت اینترنتی است و اولیا می توانند با مراجعه به مدیران مدارس نام نویسی کنند و کتاب هارا دریافت نمایند.

در پایان گفتنی است:دوره های پیش دبستانی دوره های رسمی و غیرضروری هستند که کودکان را برای ورود به دبستان اماده می کنند .

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نوآموز ، ورود ، دبستان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.