استاندار يزد در پيامی از خانواده شادروان "كريم عيدی" كه با اهدای اعضای بدنش به چند بيمار جان دوباره بخشيد تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متن كامل پيام "سيدمحمد ميرمحمدی" به شرح زير است:
 هو الحی الذی لا يموت
.......وَ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعا ‹‹ مائده/32››
كسی كه يك نفر را زنده كند (نجات بدهد) انگار همه مردم را زنده كرده است.

خانواده محترم و ارجمند شادروان كريم عيدی
سلام عليكم
خبر درگذشت شادروان "كريم عيدی" كه در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، همراه با خبر موافقت خانواده ارجمند و مكرمش برای برخی اعضای آن شادروان به بيماران نيازمند را  همزمان شنيديم.

نوع دوستی و مهر فطری انسانها به يكديگر كه منشا الهی دارد، هر نفس سليم را وا می دارد تا از مرگ و درگذشت انسانی ديگر متالم و مغموم گردد.
 
 خواه آن انسان از نزديكان و آشنايان و دوستان باشد، خواه از همشهريان يا هموطنان، خواه انسانی در كشور ديگر باشد.

آموزه های دينی ما و آموزه های عرفی، اجتماعی و وجدانی همه جوامع انسانی به ما آموخته و تاكيد كرده تا برای نجات جسمی و جانی، همچنين برای سعادت معنوی و روحانی يكديگر بكوشيم.
 
 و آيه شريفه ی فوق الذكر، مصداقی بارز بر آموزه های شريعت مبين اسلام در اين باره است.

چه زيبا خانواده محترم و مكرم شادروان كريم عيدی، با موافقت خود براي اهدای اعضای پيكر آن شادروان، اين آموزه ها را به منصه ظهور و بروز رساندند و با جاودان ساختن روح بلند پدر مرحومشان، به چندين انسان ديگر حيات بخشيدند و رنج و مصيبت را از چندين خانواده ديگر دور كردند.
 
گفته می شود تنها در كشور ما، هر ده دقيقه يك نفر به ليست انتظار برای دريافت عضو می پيوندد و به طور متوسط در هر روز 12 نفر از ايشان به دليل عدم امكان دريافت عضو، زندگی را بدرود گفته و جان می سپارند.

به اين دليل است كه تصميم انسانی و اسلامی و البته خدایی خانواده محترم و ارجمند شادروان عيدی، عيدانه ای برای جامعه ما تلقی شده و می شود، باشد كه اين نوع نگرش مبنی بر اهدی زندگی و شادی به خانواده های بيماران نيازمند به دريافت اعضای پيوندی، فراگير شده و جامعه ما را به سعادت روحی و سلامت جسمی روز افزون هدايت كند.
 
صميمانه آرزو دارم شادروان كريم عيدی در اين ماه ميهمانی پرفيض، بر سر خوان پرنعمت و گسترده يكتا كريم ميزبان اين ماه عزيز از رحمت و مغفرت تمام و كمال الهی بهره مند باشد و روح جاودانه اش بتواند سعادت روزافزون و سلامت و بهروزی هميشگی خانواده خوب و مهربانش را از اعلی عليين  نظاره گر باشد.

از پيشگاه خدای مهربان و بخشنده، برای شما خانواده گرامی آرزوی صبر و بردباری الهی و اجر و پاداش لا يتناهی دارم.
والسلام علی من يخدم الحق لذات الحق
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.