یزد؛

قرار گرفتن دانشگاه یزد در ردیف ده دانشگاه برتر طی اقدامی چهارساله

طی اقدامی چهارساله دانشگاه یزد در ردیف ده دانشگاه برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد گفت: با توجه به نقش رسانه ها بدون تردید آن ها در این خصوص که ما  بتوانیم صحبت‌های خود را به گوش مردم برسانیم و خانواده‌های یزدی را هرچه بیشتر با دانشگاه یزد آشنا کنیم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

 برید لقمانی گفت: در پی سیاست گذاری‌های جدید انجام شده هدف این است تا دانشگاه یزد را در ردیف ده دانشگاه برتر کشور قرار دهیم و یک برنامه چهار ساله برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته شده است که کار آسانی نیست  و همگی در تلاشیم تا در طول این مدت به این هدف نزدیک شویم.

وی گفت: در این زمینه تلاش شد تا در همه جوانب اقداماتی صورت گیرد از جمله جذب استادان و دانشجویان استعداد درخشان در مقاطع مختلف و در زمینه جذب استادان نیز سعی شد تا کسانی جذب شوند که در پست خود بهترین باشند و صرفاً به یزدی ‌بودن توجه نشود بلکه ملاک تخصص و تجربه استاد باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد افزود: ارتقای هرم اعضای هیئت علمی از مسائل مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد، برای نمونه باید تعداد دانشیاران دانشگاه را تا جای ممکن افزایش دهیم که در این مورد باید مشوق‌هایی نیز وجود داشته باشد تا استادان با رغبت بیشتری به ارتقای وضعیت خود اقدام کنند.
 و ی گفت: به تازگی اقداماتی صورت گرفته تا از استادان بزرگ یزدی‌تبار خارج از یزد یا حتی کشور به صورت استاد یا در حد کنفرانس‌ها و فرصت‌های مطالعاتی بهره بگیریم.
 
نشست خبری معاونان آموزشی، دانشجویی و رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد با حضور جمعی از خبرنگاران استان در پردیس آزادی دانشگاه یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.