رییس ورزش صنعت آب و برق استان یزد: افتخار آفرینی زنان ورزشکار، جواب اعتماد به نگاه یکسان و متوازن ورزش بانوان در سطح وزارت نیرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا صحتی در آیین افتتاح مسابقات تنیس روی میز بانوان صنعت آب و برق ،توسعه و نگاه ویژه به ورزش در صنعت آب و برق را نشانه توجه به سلامت و روان بانوان شاغل در این بخش خواند.
صحتی گفت :  نگاه یکسان و متوازن به ورزش بانوان در سطح وزارت نیرو وجود  دارد و زنان ورزشکار نیز با افتخار آفرینی های خود جواب این اعتماد را داده اند.

 وی با اذعان به اینکه" اگر به توسعه ورزش می اندیشیم نمی توانیم بانوان را نادیده بگیریم" ، افزود: در کنار ارتقاء سلامت و روان ، افزایش روحیه همدلی و مشارکت شاغلین صنعت آب و برق ملاک گسترش ورزش محسوب شده و یک ویژگی و نیاز سیستم های  پویا و فعال به شمار می رود.

 صحتی زمینه‌سازی و ایجاد بسترمناسب برای  مشارکت بانوان در امور اجتماعی و ورزشی در هیات ورزش صنعت آب و برق استان یزد را یادآور شد و خاطرنافزود: مجموعه ای از بانوان با استعداد در حوزه ورزش صنعت آب و برق وجود دارد که شناسایی و هدایت آنان مورد توجه دبیران ورزش این دوصنعت مهم و حساس است.

رییس هیات ورزش صنعت آب و برق استان یزد توجه افزون تر از قبل به ورزش بانوان در بین خانواده ها را حاکی از رشد فرهنگی جامعه دانست و تاکید کرد :برای پیشگیری از بیماری ها و افزایش حس مشارکت و همدلی در بانوان ، توسعه ورزش در محیط اداری ، یکی از این راهکار ها است.

 مسابقات تنیس روی میز بانوان صنعت آب و برق با حضور 12 ورزشکار ،امروز  سی و یکم خرداد ماه برگزار شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.