فرمانده انتظامی استان از توقيف يك دستگاه خودرو وانت پيكان و كشف 299هزارو 550عدد داروی غير مجاز و قاچاق به ارزش تقريبی دو ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سردار عليرضا صالحی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده براي مقابله با پديده شوم قاچاق در محور گرماب-زرين آباد مستقر شدند.

وی به كنترل خودروهای عبوری در اين محور و ظن ماموران به يك دستگاه وانت پيكان اشاره و اضافه كرد: اين خودرو توقيفی حامل مقادير زيادی داروی غير مجاز بود.

اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان تصريح كرد:، راننده خودرو هيچ گونه مدرك و مجوزی برای حمل اين محموله دارويی ارائه نكرد.

سردار صالحي افزود : ماموران پس از توقيف خودرو ودر بازرسی از آن تعداد 299 هزارو 550 عدد داروی غير مجاز را كه در داخل خودرو جاسازی شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس با تمام توان با متخلفان برخورد می كند،گفت:ارزش تقريبی دارو های كشف شده بيش از دو ميليارد ريال برآورد شده است.

وی با اشاره به ادامه تحقيقات براي دستگيري ديگر اعضاء اين باند خاطر نشان کرد: متهمان پرونده پس از بازجويی های به عمل آمده با تشکيل پرونده راهي دادسرا شدند.

سردار صالحي بر مبارزه مداوم با قاچاقچيان كالا و اجرای طرح های انتظامی و عملياتی در اين خصوص تاكيد كرد و افزود: ريشه كنی اين معضل بزرگ اقتصادی و اجتماعی در كشور نياز به باور و عزم ملی دارد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: توقیف ، دارو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.