مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق از معافیت 20 روزه مشترکین برق کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در صورت مصرف بهینه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داوود راهزادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در فصل تابستان برای تأمین برق وجود دارد، اظهار کرد: مصرف برق در این فصل در استان بسیار بالا بوده که باید مشترکین رعایت حال یکدیگر را کرده و اجازه ندهند با مصرف زیادی بخش دیگر هم استان‌ها با مشکل مواجه شوند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان ما یکی از استان‌های پر مصرف برق در کشور به شمار می‌رود که ادامه این روند نگران‌کننده است.
 
وی این روند را موجب بروز مشکلاتی در استان دانست و گفت: در صورت ادامه چنین روندی با مشکل در فصل تابستان مواجه خواهیم شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق افزود: در زمینه برق کشاورزی و صنعتی نیز با افزایش بی‌جهت مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد روبه‌رو هستیم.
 
راهزادی گفت: در این خصوص مشوق‌هایی برای واحدهای کشاورزی در نظر گفته شده از جمله این که معافیت 20 روزه‌ای در پرداخت بهای برق برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
 
این مسؤول بیان کرد: اگر کشاورزان ما در ساعات اوج مصرف از 7 بعد از ظهر تا 11 شب برق مصرف نکنند متناسب با روزهایی که در این زمین همکاری کرده‌اند از پرداخت بهای برق معاف می‌شوند.
 
وی در نظر گرفتن پاداش‌های دیگر از جمله پاداش نقدی را نیز یکی دیگر از مشوق‌ها برشمرد و گفت: در صورت رعایت چنین نکاتی مشکلات کمتری در زمینه تأمین برق همه مردم استان به خصوص در فصل تابستان خواهیم داشت.
 
راهزادی افزود: در صورتی که مشترکان برق تعرفه کشاورزی همکاری لازم را از خود نشان دهند علاوه بر اینکه از برق رایگان بهره‌مند می‌شوند از پاداش ریالی نیز برخودار خواهند شد.
 
وی از مشترکان با تعرفه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد خواست این فرصت را از دست ندهند و در ساعت‌های اوج مصرف از مصرف برق خودداری تا از 20 ساعت برق رایگان و پاداش ریالی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: مصرف کننده ، کشاورزی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.