اعلام آمادگی 90 مربی برای آموزش گیاهان دارویی درکشور

عضو شورای ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری گفت: 90 مربی و پژوهشگر برای آموزش و فرهنگ سازی استفاده از گیاهان دارویی اعلام آمادگی کرده اند.

زهرا حیدری داویجانی، عضو شورای ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه های آموزشی ستاد گیاهان دارویی اظهار داشت:  برنامه های پژوهشی  به منظور ارتباط مستقیم تولید کنندگان علم و صنعت گیاهان دارویی و مصرف کنندگان آن است که هر دوسالذ یک بار بوسیله معاونت علمی فناوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: اولین بخش این ارتباط پژوهش سراهای تهران بودند که ظرف یک هفته روسای پژوهش سراها دعوت شدند که  در این جلسه مصوب شد که یک پژوهش سرای کل به طور تخصصی به گیاهان دارویی و طب سنتی اختصاص یابد تا دانش آموزان در سراسر کشور جمع‌آوری شوند.

وی یاد آورشد: تصمیم بر این شد تا بر دبیران تمرکز بیشتری شود. در حال حاضر در کشور دبیرانی داریم که به طور اختصاصی روشهای پژوهش را آموزش میدهند. در نظر داریم تا این افراد را دعوت کرده و برنامه همکاری با آنها را فراهم کنیم. 

حیدری داویجانی تاکید کرد: بیش از 90 مربی پژوهشی برای همکاری با این جشنواره اعلام آمادگی کردهاند و در کل بیش از ۱۰۰ طرح آموزشی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار