کارگردان نمایش «فصل وصل» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«فصل وصل» بزنگاه‌های تاریخی را روایت می‌کند

«فصل وصل» نمایشی از چهار فصل تاریخ است که از بعثت پیامبر (ص) تا قیام مهدی موعود (عج) را روایت می کند.

سعید اسماعیلی کارگردان نمایش «فصل وصل» در خصوص اجرای این نمایش به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «فصل وصل» با بیش از 100 بازیگر اولین گونه نمایشی است که تاریخ را به تصویر کشیده و شیوه‌های جدید تصویری و صوتی را برای مخاطبان به نمایش گذاشته است. 

وی افزود: نوع اجرای آن به شکلی است که مخاطبان را به شدت به خود جذب می‌کند و مردم تا پایان نمایش در کار غرق می‌شوند، قصه‌هایی در این نمایش روایت می‌شود که مردم با آن آشنایی دارند و به خوبی آن را درک می‌کنند.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در این نمایش همه دست به دست هم دادند تا نمایشی را روی صحنه ببرند که از کیفیت و جذابیت بسیاری برخوردار باشد و مفاهیم را به گونه ای قابل باور به اجرا درآورند و چه چیز بهتر این رسانه و مدیومی که این مفاهیم را به بهترین شکل منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایش قصه و بیانی ساده دارد که این اساسی‌ترین وی‍ژگی های انتقال پیام به مخاطب است. «فصل وصل» از  چهار فصل تشکیل شده که فصل اول آن به تاریخ اسلام و بزنگاه‌های مهم تاریخی، فصل دوم به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فتح خرمشهر و شهید جهان آرا، فصل سوم هم اشاره‌ای به دفاع دارد که جنس دفاع آن از نو مدافعان حرم است و فصل چهارم هم درباره آخر الزمان و مهدی موعود (عج) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در تک تک فصل‌های این نمایش دینمان را ادا کنیم و مردم تا به امروز از دیدن این اجرا لذت برده باشند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.