امام جمعه ابهر گفت :امروز کشور کشورمان زیباترین جوان‌ها و مدیران انقلابی و زیباترین منابع را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت‌الاسلام رحیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ابهربا اشاره به وجود بهترین منابع و زیباترین مدیران و جوانان در کشور گفت : آنچه که امروزه ما با آن مشکل‌داریم، مشکل مدیریت است.

وی در ادامه افزود : اگر خودمان را باور نکنیم و نگوییم ما می‌توانیم به تنها نسخه شفابخش یعنی اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید.

امام جمعه ابهر بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی از منظر دین در چند عنصر خلاصه می‌شود،عنوان کرد : اولاً دین، مال را معرفی کرده است. ثانیاً خطر فقررا بازگو کرده و ثالثاً راه تنظیم اقتصاد را عاقلانه و عادلانه ارائه کرده است، اگر ما انقلابیون را کنار بگذاریم، کار را در دست اهل اختلاس و اهل رومیزی و اهل زیرمیزی و کسی که ضعف مدیریت دارد و کسی که توان آن را ندارد خود را اداره کند، بدهیم این جامعه مقاوم و اهل مقاومت نخواهد شد.

رحیمی با اشاره به هفته بیابان‌زدایی، افزود: انسان هم مأمور است زمین را آباد کند و هم زمینه را آباد کند. آباد کردن زمینه بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است. اختیار آسمان و زمین به اذن الله در دست امام زمان(عج) است و انسان نیز می‌تواند با عملکرد خود در این هستی موجب تغییر و تبدل شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.