فرماندار ریگان گفت: با راه اندازی چاه حید رآباد ریگان بیش از 524خانوار در4روستای شهرستان در ماه مبارک رمضان از آب اشامیدنی سالم بهره مند شدند.

رمضان رحمت بارید با بهرمندی 524خانوارریگانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری در بازدید از روستاهای بخش مرکزی ریگان گفت: طرح آبرسانی به 4روستای شهرستان ریگان با اعتبار دو میلیارد وششصد میلیون ریال توسط اب وفاضلاب روستایی شهرستان اجرا گردید.


وی گفت برای ابرسانی به این روستاها بیش از 20کیلومتر لوله گذاری اجرای خط برق حفر وتجهیز چاه انجام شده است که اهالی این روستاها در ماه مبارک رمضان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند .

فرماندار ریگان اظهار کرد: 63درصد از روستاهای شهرستان ریگان فاقد آب آشامیندی می باشند که تمامی تلاش ما آبرسانی به این روستاها می باشد .

باقری گفت: با توجه به اینکه در فصل گرما در شهرستان ریگان قرار داریم از شهروندان ریگانی تقاضا می شود در مصرف اب صرفه جویی نمایند .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تعدادی از روستاها مردم اب را به صورت غیر مجاز استفاده می نمایند طرح تشدید بر خورد با این افراد در شهرستان در حال اجرا می باشد .

فرماندار ریگان گفت در تعدادی از روستاهای شهرستان اهالی روستاها با آب آشامیدنی نخلهای خود را آبیاری می نمایند که تعدادی از این مشترکین شناسایی وبه دستگاه قضا معرفی شده اند

باقری بیان داشت: ادارات اب وفاضلاب روستایی نسب به ابرسانی به روستاهای شهرستان ریگان اهتمامی جدی دارند

وی گفت :بیش از 26روستای شهرستان ریگان توسط تانکر ابرسانی سیار میشود شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان کرمان در 285کیلومتری از مرکز استان قرار دارد که محرومیت
در روستاهای این شهرستان بیداد می کند
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار