مدیر کمیته امداد مام خمینی (ره) شهرستان جیرفت از ساخت ،احداث و خرید ۹۷ واحد مسکن شهری برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان طی پارسال خبرداد.

احداث ۹۷ واحد مسکن شهری برای مددجویان جیرفتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اسماعیل امیری با اشاره به اینکه پارسال 13واحد مسکن شهری برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان احداث و یاخریداری شده است ، گفت: همچنین به تکمیل مسکن شهری ۸۴ مددجو نیز کمک شده است.

وی افزود: این نهاد در بحث کمک به تعمیرات کلی و جزئی ساختمان‌ها و همچنین کمک به ساخت حمام، سرویس بهداشتی و حصارکشی منازل مددجویان وغیره در مجموع به ۴۴۳ مددجوی تحت حمایت در شهرستان جیرفت و روستاهای این شهرستان در حوزه مسکن خدمات ارائه کرده است.

امیری تصریح کرد: حوزه مسکن کمیته امداد امام خمینی در ارتباط با ساخت و تکمیل مساجد، مراکز نیکو کاری و خانه عالم و... در سطح شهرستان نیز تلاش های خوبی انجام داده است

وی خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند در ارتباط با ساخت مسکن مددجویان و خدمات جانبی آن از جمله تکمیل و تعمیر مسکن و ساخت فضای جانبی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حصارکشی، مددجویان و نیازمندان را کمک کنند و کمیته امداد جیرفت آماده دریافت هرگونه مساعدت از طرف خیران است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار