اصفهان؛

مدد رسانی خیران به بهزیستی سمیرم

رئیس اداره بهزیستی سمیرم از خیران و مردم این خطه خواست به این نهاد حمایتی یاری و کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا داوودی اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای عموم خیران و مردمی است که دغدغه نوعدوستی دارند و می توانند با کمک به مددجویان بهزیستی ازاین فرصت بهره کافی ببرند.
وی خاطر نشان کرد: یک هزار و 664 نفر مددجو تحت حمایت اداره بهزیستی هستند که می طلبد مردم در حمایت از این مددجویان مشارکت بیشتری داشته باشند.
داوودی ادامه داد: از این تعداد مددجوی دارای پرونده، 985 نفر مستمری بگیر بهزیستی و 685 نفر مستمری بگیر در حیطه توانبخشی هستند.
وی تصریح کرد: تشویق مردم به مشارکت در کار خیر جمعی فقط به صورت مادی نیست بلکه کمک های معنوی، مشاوره ای و حمایتی هم کار خیر محسوب می شود که باید در جامعه فرهنگ سازی شود.
رییس اداره بهزیستی سمیرم خاطر نشان کرد: اداره بهزیستی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی در زمینه مشارکت مردم در کمک به مددجویان بهزیستی با هیات امنا و کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و همایش ها همکاری خواهد کرد.
این مسئول یادآوری کرد: در بخش غیر دولتی نیز این اداره در بخش مهد کودک، مراکز توانبخشی و مراکز کودکان بی سرپرست در حال فعالیت است که در سمیرم یک مرکز توانبخشی بالای 14 سال، دوانجمن خیریه، پنج مهد کودک شهری، هفت روستا مهد و یک مرکز مشاوره تحت نظارت این اداره در حال فعالیت هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.