مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: سپاه و بسيج در صحنه‌هاي بلاياي طبيعي هميشه پيشگام بوده و در زلزله اخير آذربايجان شرقي نيز جزو اولين خدمات رسانان به هموطنان آذربايجاني بودند.

سردار يدالله جواني مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خببرنگاران، با بيان اينکه سپاه و بسيج از اولين‌هاي حاضر در صحنه هاي بلاياي طبيعي هستند، اظهار داشت: در زلزله بم همه ديدند که سپاه چگونه نقش آفريني مثبتي را در کمک به حادثه ديدگان صورت داد و امروز هم در آذربايجان شرقي مدد رساني خوبي را به هم‌وطنان آسيب ديده در اين منطقه دارند.

وي ادامه داد: سپاه نجات جان مردم در زير آوار مانده را وظيفه انساني خود مي‌داند و  با انجام کمک‌هايي از قبيل رساندن آذوقه، آوار برداري از طريق همکاري با ساير نيروهاي امدادي اقدام نيک و خدا پسندانه‌اي را صورت مي‌دهند.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه درباره جو سازي‌ها و سو استفاده‌هاي رسانه‌هاي بيگانه از زلزله آذربايجان شرقي گفت: معمولا سايت‌هاي ناهمسو با نظام کار اصليشان دروغ پردازي است و كاري جز دشمني کردن با ايران ندارند.

وي در پايان خاطر نشان کرد:‌دشمنان هميشه به دنبال مسئله آفريني در مسايل داخلي کشورمان هستند ولي اساسا مردم ما مردم نوع دوستي هستند وهميشه ديگران را در وقوع حوادث تلخ و بحراني به خود ترجيح مي‌دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جوانی ، زلزله ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار