مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: ملت ايران كاملاً آگاهانه انقلاب كرد، در 12 فروردين 1358 آگاهانه نظام سياسي خود را برگزيد و اكنون نيز بر پايه همين آگاهي و شعور سياسي بالا به پيشرفت هاي خود ادامه مي دهد.

سردار يدالله جواني در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، 12 فروردين 58 را نقطه عطفي در تاريخ انفلاب اسلامي خواند و افزود: در هر كشوري كه مردم دست به انقلاب مي زنند به دنبال ايجاد تغييرات و تحولاتي بنيادين و ايجاد نظامي نوين در كشور خود هستند.

وي ادامه داد: مردم ايران در 22 بهمن 1357 تحت رهبري امام راحل، انقلاب خود را به ثمر رساندند و در 12 فروردين 1358 بر مبناي ايدئولوژي اسلامي، نظام جديد خود را انتخاب كردند.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسدارن با اشاره به تبلور شعور سياسي مردم ايران در 12 فرودين تصريح كرد: انتخاب نظام جمهوري اسلامي در اين روز بر پايه شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي شكل گرفت كه مهمترين و فراگيرترين شعار در سال‌هاي 56 و 57 بود لذا كسي نمي تواند ادعا كند كه ملت رشيد، بالغ و آگاه ايران در 12 فروردين 58 از روي احساسات به نظام حكومتي جمهوري اسلامي رأي داده است.

سردار جواني افزود: رابطه مردم با امام خميني(ره) بر اساس شعور، آگاهي و باورپذيري ديني بود و نه بر اساس احساس و هيجان؛ امروز نيز پس از گذشت دو دهه از ارتحال امام خميني(ره) مردم ما به عناوين مختلف، وفاداري خود را به ايشان به نمايش مي‌گذارند.

وي با بيان اينكه يوم الله 12 فروردين، نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران و سرآغاز تحقق حاكميت الهي با شكل‌گيري يك نظام ديني و بر پايه ولايت فقيه در ايران است، خاطرنشان كرد: ملت ايران كاملاً آگاهانه انقلاب كرد، در 12 فروردين 1358 آگاهانه نظام سياسي خود را برگزيد و اكنون نيز بر پايه همين آگاهي و شعور سياسي بالا به پيشرفت هاي خود ادامه مي دهد./ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار