مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی چهار طرح شامل دو طرح مرغداری، آبیاری زیر سطحی و لایه روبی قنات بیاض در شهرستان انار به بهره برداری رسید

اعتبار 9 میلیاردی برای 4 طرح کشاورزی  در اناربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی مسعودی افزود: در مجموع برای این طرح ها حدود 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در جنت آباد امین شهر انار با مساحت هشت هزار متر مربع و اعتبار چهار میلیارد ریال احداث شده که 500 میلیون ریال از این اعتبار به صورت تسهیلات دولتی در اختیار مالک قرار گرفته است.

مسعودی گفت: همچنین مرغداری 10 هزار قطعه ای جنت آباد امین شهر انار هم در مساحت شش هزار متر مربع با اعتبار 2 میلیارد ریال ایجاد شده و 350 میلیون ریال به صورت تسهیلات ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه 16 هکتار از اراضی پسته به سیستم آبیاری زیر سطحی کم فشار مجهز شدافزود: برای هر هکتار 170 میلیون ریال هزینه و در هر هکتار 70 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض دولتی به کشاورز ارائه شده است.

مسعودی تصریح کرد: در مجموع برای این 16 هکتار باغ پسته، دو میلیارد و720میلیون ریال هزینه و از این میزان یک میلیارد و 120 میلیون به صورت تسهیلات بلاعوض به کشاورز ارائه شده است.

 انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.