شهردارزنجان گفت: پارك گلستان برای عملی شدن پيشنهاد شورای اسلامي شهر برای كاشت درخت به ازای تولد و ازدواج در استان آماده سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حبيب يگانه گفت :در بحث سامانی پسماندهای شهری، با پيگيريهای پنج شش ماه گذشته برای احداث كارخانه توليد برق از پسماند، اميدواريم با اقدامات صورت گرفته اين طرح در اسرع وقت اجرا شود.

وي از توزيع كيسه‌های زباله در مبادی ورودی و خروجي شهر در روزهاي تعطيل خبر داد و گفت: كيسه‌هاي قابل بازيافت به تعداد قابل توجه در دست توليد است و در روزهای تعطيل در مبادی ورودی و خروجی شهر توزيع مي‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به ايجاد كمپين هواي پاك در سطح كشور گفت: شهرداری زنجان از اين طرح استقبال كرده و برنامه‌های مناسب در اين زمينه برنامه‌ريزی و اجرا مي‌شود.

وي با تاکید بر ضرورت ایجاد فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده كمتر از خودرو شخصی در جامعه گفت: تلاش همه ما بايد در راستای كاهش آلودگي هوا باشد.

شهردار زنجان  با اشاره به  برنامه شهرداری زنجان در اعزام دوچرخه با شعار دو بهتر از چهار افزود: در راستای تاكيدات فرمايشات مقام معظم رهبری شهرداری زنجان تلاش می كند تا در حفاظت از محيط زيست پيشگام باشد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: باغ ، تولد ، زندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.